סוכנת המכירות המוצלחת של דוקו

כשקיבלתי בסטודיו את הפניה למתג מחדש את כל ליין המוצרים של דוקו, דגדגו לי כפות הידיים.
לקחת מוצרים שהם באמת מצוינים אבל מגיעים באריזות בעלות מראה לא אחיד, חסר בזהות המותגית וכמובן אינן משדרות את המסרים עליהם תיכף נדבר ולהקפיץ אותם על המדפים בנראות חדשה ומרעננת כדי להביא לזהות מותגית, ביקושים גוברים ורף מכירות שעולה בהתמדה – זה מה שאני הכי אוהבת לעשות.
דרישות החברה היו:
לייצר תדמית אחידה לכלל המוצרים
התדמית אמורה לשדר טכנולוגיה מתקדמת, חדשנות, קו רענן וצעיר, נקי ומוקפד
קיבלתי את לוגו החברה, ומספר כללי מותג והתחלתי לעבוד.
בין השאר הדרישה היתה להשתמש באלמנט הלוגו.

ניסיתי לחבר אותו עם צבעים נוספים שיעבירו בצורה הכי נכונה את המסרים הנ"ל והחלטתי ללכת על הסקאלה: אדום, אפור ולבן את הלוגו העגול העדפתי לאזן ולהרים בעזרת קוים ישרים ונקיים כאשר המוצר יופיע ע"י איורים סכמטיים או באמצעות שילוב תמונות במוצרים דומים בהם נדרש בידול. ליין ראשון של מוצרים יצא לדרך:

תכנון ועיצוב אריזה לעכבר
עיצוב אריזה למוצרי מחשב בסטודיו סטארט אפ - לאה גלברט

והמשוב שהגיע מהחנויות היה מוצלח במיוחד, והדרישה למלאים נוספים היוה את ההוכחה שהכיוון היה נכון. תוך כמה חודשים שינו מרבית המוצרים את פניהם, והאריזות האחרונות מגיעות עכשיו היישר מפסי הייצור.

עיצוב קופסא לאוזניות בלוטות'

3 תגובות בנושא “סוכנת המכירות המוצלחת של דוקו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *